Pohyb s koňom

. V tomto článku sa pozrieme na hlavné pohyby s koňom.

Začnime s elementárnymi pohybmi: pristátie a ponáhľanie.

Hlavnou vecou je, že je potrebné si spomenúť na prvom mieste, - vedľajší kôň v žiadnom prípade by nemal byť ponechaný bez dozoru. . Ak je drážka mučená, potom kôň môže vypadnúť z hlavy alebo rozbiť túto príležitosť, ako aj, začínajú ležať na zemi, môže ľahko zlomiť sedlo.

Takže, keď sa naučil pravidlo, obrátime sa priamo k realizácii pristátia: stať sa ľavou ramenom koňa v opačnom pohybe zvierat. . Vložka ľavá noha. Jeden silný, ale nie ostrý tlak na stúpanie. Lezenie na húse s rukami (zároveň by reína by mali zostať v ľavej ruke) vytiahnite kryt, a hodiť pravú nohu cez zálohu koní. Takže sa ocitnete v sedle. Teraz vytiahnite miešanie, riadky dĺžku filtra (dlhšie strVšetky poskytujú hlboké, správne a pohodlné pristátie). Pri páde, dlhý strmeň vždy letí z nôh, čím znižuje nebezpečenstvo vážnych zranení.

Teraz sa začneme pohybovať. Najjednoduchší ťah koní - krok. .

. Aby bolo možné váhať, v pohybe koňa musí byť pre-zastavil, alebo ako jazdci profesionáli hovoria, - "zbierať". Relácia je translačný pohyb späť: predné nohy idú pozdĺž zadnej trasy. Na tvarovanie z miesta, jazdec musí nakloniť jeho telo dopredu, čím zmierniť zadnú časť koňa. Potom, stlačením Schenkel a natiahnutie opratov, aby sa kôň ustupoval tri alebo štyri krok späť a tak ďalej. Maximálny počet krokov, keď Hasitácia 9-12.

. .

. Na vykonanie tohto pohybu musí jazdec najprv zastaviť koňa, potom ho nasadiť na správny smer a znova pokračovať v inom smere. Vykonajte sa zmení na zadných alebo predných nohách. Ak sa musíte obrátiť na ľavé / doprava na zadných nohách, os prelomu by mala prejsť ľavou / vpravo zadnou nohou koňa. V opačnom prípade sa otočí vpravo / vľavo na predných nohách cez ľavú / pravú prednú časť nohy. .

Ak chcete zastaviť kôň jazdec, musíte nakloniť svoje telo trochu chrbtom, napätie sa zvýši, potom, čo sa kôň spomalí a zastavuje jeho ťah.

Sledovanie by sa malo vykonávať v troch etapách:

• Reína sa posunujú do ľavej ruky, rovnaká ruka je pevne odobratá pre hrivu. Pravá ruka na prednú časť Lukáša. Pravá noha sa vyberie z miešadiel.

• Urobte si stabilné zameranie na obe ruky. Telesná hmotnosť sa pohybuje do ľavej nohy. Predĺžiť pravú nohu, aby sa presunul cez koše, aby ste sa vyhli kontaktu s ním. Pravá nohu, aby sa vľavo. . Vytiahnite nohu ľavej nohy z strmeňa a pripojte doprava. Spustite pravú ruku.

• Pustiť gril. . Pravá ruka ich odstráni z krku koňa. Náustky Reínia odchádzajú na predchádzajúce miesto.